Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Lávka pro pěší a cyklisty přes ulici Jedovnická
Odesílatel pleva@bkom.cz
Organizace odesílatele Statutární město Brno [IČO: 44992785]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 03.11.2023 08:50:51
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1

Dobrý den,

v příloze naleznete vysvětlení zadávací dokumentace č. 1.

Zadavatel výslovně upozorňuje, že nabídky se podávají v listinné podobě na adresu uvedenou v zadávací dokumentaci (str. 5), a to na adresu sídla společnosti Brněnské komunikace a.s., která je zástupcem zadavatele:

Lhůta 10. 11. 2023, do 07:30 hod.
Místo Brněnské komunikace a.s., Renneská tř. 787/1a, 639 00 Brno
Způsob Korespondenčně na sídlo zadavatele, nebo osobně v pracovní dny na podatelně (viz https://www.bkom.cz/uploads/users/podatelna/info_podatelna.pdf). V jinou dobu nebude nabídka přijata.

Zadavatel tímto reaguje na automaticky uvedený údaj na elektronickém nástroji E-ZAK, kde je chybně uvedena adresa pro podání nabídek „Dominikánské náměstí 196/1, 60200 Brno“, tato adresa neplatí.

Nabídky tedy prosím podávejte v listinné podobě na adresu „Renneská třída 787/1a, 639 00 Brno“.

S pozdravem

JUDr. Ondřej Pleva


Přílohy
- Vysvětlení ZD č. 1.pdf (203.85 KB)