Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Správa zaměstnaneckých výhod – zaměstnaneckých benefitů, služeb a výrobků
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění této veřejné zakázky je bezplatná implementace systému cafeterie, která spočívá zejména v komplexním vedení agendy, včetně zavedení dat podle údajů zadavatele a poskytnutí služeb prostřednictvím elektronické benefitní platební karty pro každého zaměstnance statutárního města Brna –
Magistrátu města Brna v rámci benefitů přidělených zadavatelem.
Místo plnění: Brno-město
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: adresu: Statutární město Brno, Magistrát města Brna, Odbor vnitřních věcí, Malinovského nám. 3, 601 67 Brno.
Nabídky se podávají v písemné formě doporučenou poštou, popř. osobně ve lhůtě pro podání nabídek.
Zadavatel nepřipouští podání nabídky v elektronické podobě.
Kontakt: Mgr. Hana Solčányová, e-mail: solcanyova.hana@brno.cz, Odbor vnitřních věcí Magistrátu města Brna, Malinovského nám. 3, 601 67 Brno.
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR otevřená výzva
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 19.11.2024 08:00
Datum zahájení: 01.11.2024 11:27
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona: