Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ano (uzavření rámcové dohody)
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Dámské hygienické potřeby do škol
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody s jedním vybraným dodavatelem na zajištění průběžných dodávek dámských hygienických potřeb (menstruačních vložek) do cca 55 školských zařízení na území statutárního města Brna.

Zadavatel předpokládá za dobu trvání rámcové dohody dodání max. cca 600 000 ks (orientační odhad) menstruačních vložek, přičemž objednávky bude činit pouze zadavatel. Reálný objem poptávaného plnění bude vycházet ze skutečných, aktuálních potřeb zadavatele.
Místo plnění: Brno-město
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.brno.cz)
Kontakt: Magistrát města Brna
Odbor participace
Husova 3
602 00 BRNO
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR otevřená výzva
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 23.05.2025 12:00
Datum zahájení: 23.04.2025 07:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):