obsah
|
zápatí
Statutární město Brno
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Přestavba ŽUB – městská infrastruktura – Bulvár – sever
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Přestavba ŽUB – městská infrastruktura – Bulvár – sever
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je vybudování komunikace v k. ú. Trnitá, která bude spojovat ulici Uhelnou a ulici Opuštěnou a bude křížena ulicí Fuchsovou. Součástí je příprava území, výstavba komunikací a zpevněných ploch, sadové úpravy včetně modrozelené infrastruktury, inženýrské sítě a úpravy ve stávajícím kolektoru. Příprava území bude zahrnovat odklizení a likvidaci „černé“ skládky komunálního odpadu. V rámci uličního prostoru budou dva jízdní pásy po dvou pruzích pro automobilovou dopravu, po obou stranách silnice k ní budou přiléhat obousměrné cyklostezky a chodníkové plochy. Mezi cyklostezkou a chodníkem budou retenční průlehy, ve kterých budou osazeny stromy. Průlehy budou osázeny trvalkovým záhonem a bude do nich svedena povrchová dešťová voda z ploch cyklostezky a chodníku. Středový pruh bude tvořit zelená plocha osázená letničkami s retenčními průlehy po krajích zelené plochy. Součástí předmětu veřejné zakázky je i následná péče o zeleň v délce trvání 5 let (po dobu trvání záruční doby).
Místo plnění:
Jihomoravský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.brno.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
20.10.2025 10:00
Datum zahájení:
01.09.2025 14:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek:
Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Statutární město Brno
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software