Veřejná zakázka: III. část - IT vybavení

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 8
Systémové číslo: P20V00000008
Jedná se o část veřejné zakázky: Základní škola Pastviny 70 – podpora klíčových kompetencí – vnitřní vybavení učeben - III. část - IT vybavení
Datum zahájení: 14.02.2020
Nabídku podat do: 02.03.2020 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: III. část - IT vybavení
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem III. části veřejné zakázky je dodávka IT a obdobného vybavení (počítače, monitory, projektor, CD přehrávače, aj.). V souladu s § 18 odst. 3 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen „zákon“) je III. část této veřejné zakázky (IT vybavení) zadávána jako veřejná zakázka malého rozsahu, protože předpokládaná hodnota této části nepřesáhne 20 % souhrnné předpokládané hodnoty veřejné zakázky. Veřejná zakázka je v III. části zadávána jako veřejná zakázka malého rozsahu (nejedná se o zadávací řízení v režimu zákona) podle ustanovení § 27, 31 zákona. Součástí dodávky je také doprava dodávaného zboží a jeho instalace v místě. Projekt je spolufinancován z Integrovaného regionálního operačního programu.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 640 328 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Brno
  • IČO: 44992785
  • Poštovní adresa:
    Dominikánské náměstí 196/1
    60200 Brno
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-000739

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Dominikánské náměstí 196/1
60200 Brno

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zkontrolujte též zadávací dokumentaci na seznamu částí.

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
14.02.2020 12:44 výzva Radim Gold Výzva    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
24.02.2020 15:15 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Radim Gold Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    
21.02.2020 10:07 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Radim Gold Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    
20.02.2020 09:53 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Radim Gold Vysvětlení / doplnění zadávací dokumentace    
Zkontrolujte též vysvětlení na seznamu částí.

Ostatní zprávy k zakázce

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
19.03.2020 11:31 ostatní Radim Gold Oznámení o výběru dodavatele    

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele Zadavatel zveřejňuje Oznámení o výběru dodavatele. Dokument PDF oznámení o výběru dodavatele III. část EZAK.pdf 299.51 KB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 30.03.2020

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
TOPSOFT JKM spol. s r.o. 25403435 Česká republika 453 575,00 548 826,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2020 453 575,00 548 826,00