Stručný popis předmětu:
Hlavním cílem této veřejné zakázky je vybudování specifické identity a image města Brna v mezinárodním, celostátním, regionálním i lokálním měřítku jako centra vědy, výzkumu a inovací. Města, kde se nebojíme pokrokových a netradičních myšlenek. Značka MENDEL BRNO bude podznačkou/kampaní značky/komunikace města Brna a bude využívána v dlouhodobé kampani Brna jako metropole navazující na odkaz G. J. Mendela. V návaznosti na to tak předmětem této zakázky je:
1) Vizuální řešení značky MENDEL BRNO, zahrnující grafickou podobu, barvy, typografii a základní principy.
2) Strategie značky (analytická část), zahrnující vize a mise, poslání značky, cíle značky, výhody, nevýhody, cílové skupiny, argumentace, positioning (umístění) značky (brand positioning).
3) Implementace vizuálního řešení a rozvoje značky MENDEL BRNO, a to prostřednictvím manuálu komunikace značky, jehož účelem je stanovení pravidel pro používání značky. Základní principy komunikace značky, doporučené nástroje, aktivity, příklady grafického řešení jednotlivých komunikačních prvků. Textace – headliny, claimy, komunikace značky – pravidla používání, oslovování, tonalita, řízení značky/ měření a monitoring značky – KPI, metriky, monitoring. Konzultace k implementaci vizuálního řešení a rozvoje nové značky v rozsahu 6 hodin.
4) Licence k užití autorského díla, které vznikne v souvislosti s plněním veřejné zakázky
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.brno.cz)