Veřejná zakázka: Kancelářské potřeby a xerografický papír pro Magistrát města Brna

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 2133
Systémové číslo: P25V00000327
Datum zahájení: 01.10.2025
Nabídku podat do: 09.10.2025 08:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Kancelářské potřeby a xerografický papír pro Magistrát města Brna
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb a xerografického papíru pro Magistrát města Brna. Zadavatel rozdělil veřejnou zakázku na dvě části:
- část A) - dodávka kancelářských potřeb pro Magistrát města Brna podle specifikace uvedené v zadávací dokumentaci;
- část B) - dodávka xerografického papíru pro Magistrát města Brna podle specifikace uvedené v zadávací dokumentaci.
Každý účastník má právo podat nabídku na obě části veřejné zakázky, případně na kteroukoli část veřejné zakázky.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Brno-město

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Brno
  • IČO: 44992785
  • Poštovní adresa:
    Dominikánské náměstí 196/1
    60200 Brno
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-000739

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
adresu: Statutární město Brno, Magistrát města Brna, Odbor vnitřních věcí, Malinovského nám. 3, 601 67 Brno.
Nabídky se podávají v písemné formě doporučenou poštou, popř. osobně ve lhůtě pro podání nabídek.
Zadavatel nepřipouští podání nabídky v elektronické podobě.

Kontakt

Části veřejné zakázky

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy