Stručný popis předmětu: KSMB bude obsahovat analytickou a návrhovou část. Cílem KSMB bude zajistit dosah komunikačních aktivit města Brna (resp. MMB) pro dotčené cílové skupiny. Komunikační strategie vychází z Akčního plánu Strategie Brno 2050 (Hodnota Sdílená vize a dobré jméno města, dílčí cíl C Sjednotit udržitelný a funkční systém strategického řízení značky města a regionu založený na moderních principech content marketingu, resp. city identity).
Klíčovým ukazatelem úspěšnosti strategie pak bude souhrnný ukazatel „Spokojenost obyvatel města s prací úředníků MMB“ z reprezentativního sociologického výzkumu „Charakter města Brna v postojích jeho obyvatel“, který se opakovaně zabývá vnímáním kvality života v Brně.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR otevřená výzva
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
neuvedena
Místo plnění
Brno-město
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Brno
IČO: 44992785
Poštovní adresa: Dominikánské náměstí 196/1
60200 Brno
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-000739
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.brno.cz)