Veřejná zakázka: KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE MĚSTA BRNA

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Vyhodnoceno
Hodnocení je ukončeno, probíhá výběr dodavatele a uzavření smlouvy.
DBID: 1379
Systémové číslo: P23V00000394
Datum zahájení: 05.12.2023
Nabídku podat do: 08.01.2024 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE MĚSTA BRNA
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
KSMB bude obsahovat analytickou a návrhovou část. Cílem KSMB bude zajistit dosah komunikačních aktivit města Brna (resp. MMB) pro dotčené cílové skupiny. Komunikační strategie vychází z Akčního plánu Strategie Brno 2050 (Hodnota Sdílená vize a dobré jméno města, dílčí cíl C Sjednotit udržitelný a funkční systém strategického řízení značky města a regionu založený na moderních principech content marketingu, resp. city identity).

Klíčovým ukazatelem úspěšnosti strategie pak bude souhrnný ukazatel „Spokojenost obyvatel města s prací úředníků MMB“ z reprezentativního sociologického výzkumu „Charakter města Brna v postojích jeho obyvatel“, který se opakovaně zabývá vnímáním kvality života v Brně.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Brno-město

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Brno
  • IČO: 44992785
  • Poštovní adresa:
    Dominikánské náměstí 196/1
    60200 Brno
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-000739

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.brno.cz)

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Ostatní zprávy k zakázce

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy