Stručný popis předmětu:
KSMB bude obsahovat analytickou a návrhovou část. Cílem KSMB bude zajistit dosah komunikačních aktivit města Brna (resp. MMB) pro dotčené cílové skupiny. Komunikační strategie vychází z Akčního plánu Strategie Brno 2050 (Hodnota Sdílená vize a dobré jméno města, dílčí cíl C Sjednotit udržitelný a funkční systém strategického řízení značky města a regionu založený na moderních principech content marketingu, resp. city identity).
Klíčovým ukazatelem úspěšnosti strategie pak bude souhrnný ukazatel „Spokojenost obyvatel města s prací úředníků MMB“ z reprezentativního sociologického výzkumu „Charakter města Brna v postojích jeho obyvatel“, který se opakovaně zabývá vnímáním kvality života v Brně.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.brno.cz)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
ZD KSMB | ZD KSMB | ZD Komunikační strategie.docx | 60.39 KB |
P3 Smlouva | Příloha č. 3 ZD Návrh smlouvy.docx | 38.96 KB | |
P4 Seznam a.s., p.o. | Příloha č. 4 ZD Seznam vybraných obchod. splečností a p.o..docx | 16.96 KB | |
P5 Seznam profilů | Příloha č. 5 ZD Seznam profilů města.xlsx | 10.03 KB |
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
05.12.2023 09:13 | výzva | Jakub Geisler | Výzva |
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.