Stručný popis předmětu:
Kampaň „Brno pomáhá pečovat doma“ bude zaměřená na pozitivní vnímání a rozšíření informací o neformální péči a neformálních pečujících, bourání stereotypů spojených s neformálním pečovatelstvím. Kampaň se bude zaměřovat také na rozšíření povědomí o poradně Socio Info Point (SIP), která poskytne komplexní informace k problematice neformální péče.
Cílovou skupinou kampaně jsou všichni obyvatelé města Brna (ve věku cca od 10 let – 99 let).
Kampaň je jednou z klíčových aktivit projektu “Brno pomáhá pečovat doma – Socio Info Point“, reg. č. CZ.03.02.02/00/22_014/0000412.
Předmět zakázky:
A. Zpracování kreativního a vizuálního konceptu kampaně (komunikační mediální strategie) včetně návrhu konkrétního media plánu a návrhu monitoringu a hodnocení efektivity kampaně
B. Kompletní zajištění realizace kampaně (grafické práce, textové práce, správa kampaně, produkční práce atp.) včetně nákupu mediálního prostoru
C. Realizace monitoringu efektivity kampaně. Zadavatel požaduje realizaci monitoringu hodnocení efektivity kampaně
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.brno.cz)