Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb a xerografického papíru pro Magistrát města Brna. Veřejná zakázka je rozdělena na tři části podle § 101 zákona. Zadavatel v souladu s § 101 odst. 2 zákona stanovuje, že každý účastník má právo podat nabídku na všechny tři části veřejné zakázky, případně na kteroukoli část veřejné zakázky. Podmínky zadávací dokumentace platí pro všechny tři části veřejné zakázky, pokud není vysloveně stanoveno jinak.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.brno.cz)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
16.03.2022 15:03 | vysvětlení, doplnění, změna dokumentace | Radim Sedláček | Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace |
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Písemná zpráva zadavatele |
|||
Písemná zpráva zadavatele | pisemna_zprava_zadavatele_dle_ 217.pdf | 471.83 KB |
Název formuláře | Typ | Stav | Uveřejněno v E-ZAK | Uveřejněno ve VVZ |
---|---|---|---|---|
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení | CZ03 | uveřejněný | 30.05.2022 | 30.05.2022 |
Název URL odkazu | URL adresa | Akce |
---|---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://ezak.brno.cz/vz00000725 |