Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na poskytování komplexních služeb při rozvoji destinační značky města Brna – Brno True Story, jejího kreativního a strategického vývoje, tj. průběžné poskytování jednorázových či opakujících se služeb v rámci tvorby a kreativního a strategického řízení destinační značky města Brna. Jedná se o služby v oblasti marketingové komunikace s vysokým potenciálem integrovat všechny off-line a on-line aktivity města v rámci marketingové komunikace zaměřené na rozvoj a budování značky Brno True Story, a to v souladu s Programem rozvoje cestovního ruchu města Brna 2016 – 2020 (dále též jen „Program“), jehož úplné znění tvoří přílohu č. 1 této zadávací dokumentace), v souladu s navazujícím strategickým dokumentem Program rozvoje cestovního ruchu města Brna 2021– 2025 (předpoklad dokončení – leden/únor 2021), v souladu s Brandbookem a s aktuálními požadavky a potřebami zadavatele.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.brno.cz)