Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je bezplatná implementace systému cafeterie, která spočívá zejména v komplexním vedení agendy, včetně zavedení dat podle údajů zadavatele a poskytnutí služeb prostřednictvím elektronické benefitní platební karty pro každého zaměstnance statutárního města Brna –
Magistrátu města Brna v rámci benefitů přidělených zadavatelem.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
adresu: Statutární město Brno, Magistrát města Brna, Odbor vnitřních věcí, Malinovského nám. 3, 601 67 Brno.
Nabídky se podávají v písemné formě doporučenou poštou, popř. osobně ve lhůtě pro podání nabídek.
Zadavatel nepřipouští podání nabídky v elektronické podobě.
Mgr. Hana Solčányová, e-mail: solcanyova.hana@brno.cz, Odbor vnitřních věcí Magistrátu města Brna, Malinovského nám. 3, 601 67 Brno.